Monday, October 12, 2009

AINI FADHILAH BINTI ZAINAL!

Hi!!! this is all bout me, myself and I....sape2 yang rasa tak faham dengan sikap aini ke pape ke...juz read this...maybe it helps you a lot in knowing me better...

.Attractive personality.

@--;-- am I? hehehe…*wink wink*

.Sexy.

@--;-- Definitely NOT!saya hanya memakai baju kurung yeee…

.Affectionate.

@--;-- Hurm… I don’t show but I act like one. Aini malu nak tunjuk, tp aini bagitaw melalui perlakuan aini n everything…takdela direct…

.Shy and reserved.

@--;-- hehehe…aini memang pemalu sebab aini tak ramah dengan orang. So, no wonder it is hard for me to adapt in new environment.

.Secretive.

@--;-- Yes… sebab kalau luah pon, ade ke yg nak faham?

.Naturally honest, generous and sympathetic.

@--;-- These are also part of me.. aini sangat mudah mengalirkan air mata…aini tak boleh tgk siapa2 yg aini sayang sakit and aini mudah nak nangis kalau ade orang sakitkan aini..

.Loves peace and serenity.

@--;-- Hurm…ade ke yg tak suke bende nih?semua orang pon macam nih kott…

.Sensitive to others.

@--;-- maybe..sbb aini boleyh tgk air muke orang.sikit2 boleyh bace.aini boleh agak kalau dia ada masalah, tak suke aini ke ape ke…except for aniza…dia unik skeyt…aini tak boleyh bace…heehehe…sowi, but that’s the truth… ;)

.Loves to serve others.

@--;-- Boleyh la….

.Easily angered.

@--;-- YES! Aini senang marah tp aini boleyh kawal kalau kene dengan keadaan..kalau tak, memang ar aini mengamok…Aini garang okay!

.Trustworthy.

@--;-- Yang ni subjective. Aini tak tahulah macam mane nak nilai part ni. Tp, kalau orang tuh tanak aini bgtaw sape2 about anything, InsyaAllah selagi boleyh aini simpan rahsia dia. Biar pecah di perut jgn pecah di mulut… :)

.Appreciative and returns kindness.

@--;-- Aini appreciate semua benda yang kawan2 aini buat dkt aini. Selagi aini mampu aini cube balas kebaikan diorang…sebab aini takot terhutang budi…

.Observant and assesses others.

@--;-- Yes, because I am bz body!hehehehe…

.Revengeful.

@--;-- boleyh tahan la…so, beware everyone…heeee… ;P

.Loves to dream and fantasize.

@--;-- waaaa…I lyke it very much! My hobbies!!

.Loves traveling.

@--;-- YES YES YES!!!anywhere, and any place!

.Loves attention.

@--;-- Who doesn’t?

.Hasty decisions in choosing partners.

@--;-- hohoho…really? I already have one and don’t want to find another one..YET!hehehe…kidding!

.Loves home decors.

@--;-- A little bit but I prefer sumone to do it for me..

.Musically talented.

@--;-- I don’t think so. Which part of me is musically talented?i can’t find one. could anyone tell me?

.Loves special things.

@--;-- Of cos!!

.Moody.

@--;-- I am an angry person, remember?

Well, it’s just me! So, friends I am really sorry for all my wrongs did. I never meant to and I am so sorry if I ever hurt your feeling and everything sengaja atau pon tak…. Aini Fadhilah memohon maaf sangat2… but no matter what, aini selalu marah2 ke, selalu sakitkan hati ke, perli2 ke, aini tetap syg semua kawan2 aini...

It is not easy to find happiness in ourselves, and it is not possible to find it elsewhere. ~Agnes Repplier

No comments: